Άβυσσος η τσάντα μιας γυναίκας!

Άδειασε την τσάντα σου να σου πω ποια είσαι!!!

Αυτός που είπε “άβυσσος η ψυχή της γυναίκας” μάλλον δεν είχε δει μέσα στη τσάντα της….Ένα απαραίτητο αξεσουάρ μου δεν ολοκληρώνει μόνο στυλ της κάθε γυναικείας ύπαρξης αλλά  κρύβει μέσα της έναν κόσμο…έναν γυναικείο μικρόκοσμο και ίσως είναι μια εικόνα για το τι μπορεί να τριγυρίζει μέσα στο μυαλό μιας γυναίκας!!!
 
Μικρές,μεγάλες, τσαντάκια, σακίδια…κάθε τσάντα κρύβει μέσα τα είδη πρώτης ανάγκης μιας γυναίκας.Ανάλογα βέβαια για το τι εννοεί η κάθε μια από εμάς “ανάγκη”. Με μια ματιά στην δική μου τσάντα θα της δώσεις άνετα το όνομα “ποτέ δεν ξέρεις”… ” ο εφιάλτης στον δρόμο με τα εργαλεία”… “η τσάντα της τρελής”… Οργάνωση, ψυχαναγκασμός, μπορεί είδος τρέλας.δε μπορώ με βεβαιότητα να σου πω,μπορώ όμως να σου δείξω… έλα να ρίξεις μια ματιά για το τί υπάρχει στην δική μου τσάντα.Μέσα λοιπόν την ταλαίπωρη τσάντα μου υπάρχει το πορτοφόλι μου,η ατζέντα μου (η οποία είναι η μνήμη που δεν έχω οπότε δεν πάω πουθενά χωρίς αυτήν) και τα γυαλιά ηλίου μου..
 
Κάπου εκεί είναι και το πρώτο μου τσαντάκι που έφτιαξα πριν περίπου 7 χρόνια από φερμουάρ στο οποίο έχω μέσα τα βασικά μου είδη μακιγιάζ ..και όχι μόνο. (μιας και βάφομαι πολύ ελαφρά πια και σχεδόν σπάνια)…
Στην μια πλευρά κρύβω ότι χρειάζεται για να εξαφανίζω τα μικρόβια των δοντιών και των χεριών. Ενώ στην άλλη πλευρά έχω πάντα χαρτομάντιλα,υγρά μαντιλάκια και καθίσματα για την λεκάνη της τουαλέτας..(γιατί πότε δεν ξέρεις).
Κάπου στις θήκες βρίσκονται κρεμούλες, αποσμητικό,ένα μικρό μπουκαλάκι με την κολόνια μου, αν κ έχω χρόνια που έκοψα το κάπνισμα έχω έναν αναπτήρα, το λατρεμένο μου lip palm και σίγουρα κάπου θα έχει σκαλώσει ένα ζευγάρι σκουλαρίκια!!!!
Και τώρα περνάμε στην ζώνη του λυκόφως…
Απαραίτητα στην τσάντα μου τα αντισταμινικά μου και φυσικά παυσίπονα( γιατί ποτέ δεν ξέρεις)!
Ψαλίδι, κοπίδι (γιατί ποτέ……κτλ), μέτρο, στυλό, μαρκαδόρο, στικάκι,το Nintendo μου, ημερολόγιο του 2017 (το πήρα πριν λίγες μέρες)  και ένα μικρό ηχιάκι (το οποίο κουβαλάω από το καλοκαίρι!!!!)
Και φυσικά σαν περήφανη μαμά κάπου μέσα θα υπάρχουν κοκαλάκια,αυτοκινητάκια,μπογιές και πάσης φύσεως παιδικά αντικείμενα…
(όλο και κάποια χεράκια θα ρίξουν μέσα κάτι πριν φύγουμε από το σπίτι)
Αυτό είναι το χάος του μυαλού μου και τις τσάντας μου…όσο και να σου φαίνονται περίεργα τα όσα ή κάποια από αυτά που είδες,είμαι σίγουρη ότι κάπου μέσα στην δική σου τσάντα ζουν κάποια παράξενα αντικείμενα…γιατί όπως είπα και στην αρχή…”Άβυσσος η τσάντα μιας γυναίκας”…

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

....από μια Πρωτομαγιά των περασμένων χρόνων!

Εσείς γνωρίζετε τι είναι το Love Your Body TM Club;

Γυναίκες που μένουν σε «πράσινες» γειτονιές ζουν περισσότερο...

CHAT στα τυφλά

Chat από το BlindChat.gr